Přejít k hlavnímu obsahu
Projekty_CZV
  • Čeština ‎(cs)‎
    Čeština ‎(cs)‎ English ‎(en)‎ Slovenčina ‎(sk)‎
Nejste přihlášeni (Přihlášení)

Koordinátoři škol a veřejný přístup

  1. Titulní stránka
  2. Kurzy
  3. Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jedno...
  4. Koordinátoři škol a veřejný přístup
KA1.01.x - Monitorovací nástroje pro řízení ICT škol
KA1.02.x - Školní agenda a její vedení v systému BAKALÁŘI
KA2.01.x - Cloud computing jednoduše s nástroji Google
KA2.02.x - Tvorba digitální fotografie a jejich zpracování v PC
KA2.03.x - Digitální video v práci učitele
KA2.04.x - Grafické a animační techniky
KA2.05.x - Zpracování zvuku na počítači
KA2.06.x - Prezentujeme jednoduše pomocí MS PowerPoint 2013
KA2.07.x - Základy práce s interaktivní tabulí
KA2.08.x - Výuka programování – jazyk Python
KA2.09.x - Základy osobní bezpečnosti v prostředí sociálních sítí a na Internetu
KA2.10.x - Webové stránky snadno a rychle aneb „je tu web“
KA2.11.x - Používáme tabulky a grafy ve výuce
KA2.12.x - Tvorba žákovských projektů s využitím ICT
KA2.13.x - Vedeme výuku s interaktivní tabulí SmartBoard
KA2.14.x - Používáme LMS Moodle
KA2.15.x - Tvorba testů v LMS Moodle, testy v HotPotatoes
KA2.16.x - Úprava digitálních obrázků a základy počítačové grafiky.
KA2.17.x - Využíváme MS Office 2013 formou příkladů a cvičení ve výuce
KA2.18.x - Jak na Windows 8
KA2.19.x - Mobilní technologie na dotykových zařízeních
KA2.22.x - Jak na Windows 7 a cloudové služby Microsoft
KA2D.20.x - Nové trendy práce s interaktivní tabulí
KA2D.21.x - Školní časopis s WordPressem snadno a rychle
KA2D.22.x - Picasa - vlastní digitální album
KA2D.23.x - Použití ICT na 1. stupni
KA3.01.x - Využití mobilní výpočetní techniky (notebook nebo netbook) v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.x - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.03.x - Mobilní zařízení (tablet i notebook) v práci učitele (pro SŠ)
KA3.04.x - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.05.x - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení v literární výchově na ZŠ
KA3.06.x - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.07.x - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.08.x - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce cizích jazyků na ZŠ
KA3.09.x - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ
KA3.10.x - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce chemie na ZŠ a SŠ
KA3.11.x - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce občanské výchovy na 2. stupni ZŠ
KA3.12.x - Výuka informatiky s využitím mobilních zařízení (ZŠ a SŠ) - verze 2
KA3.13.x - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce fyziky na SŠ
KA3.14.x - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce cizích jazyků na SŠ
KA3D.16.x - Biologický koutek s podporou ICT
KA3D.17.x - Jak na badatelsky orientovanou výuku s podporou ICT
KA3D.18.x - Použití ICT ve výuce matematiky
KA3D.19.x - Použití počítače v hudbě
KA3D.20.x - Kurz kybernetiky - základy robotiky a využití interaktivních stavebnic
KA3D.21.x - Práce s GPS přístroji
KA4.01.x - Správa počítačové sítě
KA4.02.x - Správa počítačové učebny
KA4.03.x - Cloudové serverové služby
KA4.04.x - LMS a jeho role ve výukovém procesu
KA4.06.x - Metodika procesu přípravy elektronických výukových materiálů v LMS
KA4.09.x - Videokonference pro výuku
KA4.10.x - Google Apps služby ve školství
KA4.11.x - Bezpečná elektronická komunikace
KA4.12.x - Bezpečná síť
KA4.13.x - Microsoft Access 2013
KA4.14.x - Programování v Microsoft Excelu 2010
KA4.15.x - Autorský zákon a ochrana duševního vlastnictví
KA4.17.x - Pořizování záznamů prezentací na bázi technologií vícedruhových médií
Přeskočit: Navigace
Navigace
  • Titulní stránka

    • Moje kurzy

    • FórumNovinky stránek

    • Moje kurzy

    • Kurzy

      • Kurzy k akreditaci - vstup pro akreditační komisi

      • Projekt ESF - Modulový systém vzdělávání pracovník...

      • Zvyšování odborných kompetencí pracovníků škol a š...

      • Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jedno...

        • KA1 a KA4 - Kurzy pro ředitelé a metodiky ICT

        • KA2 - Kurzy pro učitele - práce se stávající techn...

        • KA2 - Kurzy pro učitele- práce s novou technikou

        • KA3 - Kurzy pro učitele - oborové didaktiky

        • Podpora lektorům a realizačnímu týmu

        • Koordinátoři škol a veřejný přístup

          • KA1.01.x

          • KA1.02.x

          • KA2.01.x

          • KA2.02.x

          • KA2.03.x

          • KA2.04.x

          • KA2.05.x

          • KA2.06.x

          • KA2.07.x

          • KA2.08.x

          • KA2.09.x

          • KA2.10.x

          • KA2.11.x

          • KA2.12.x

          • KA2.13.x

          • KA2.14.x

          • KA2.15.x

          • KA2.16.x

          • KA2.17.x

          • KA2.18.x

          • KA2.19.x

          • KA2.22.x

          • KA2D.20.x

          • KA2D.21.x

          • KA2D.22.x

          • KA2D.23.x

          • KA3.01.x

          • KA3.02.x

          • KA3.03.x

          • KA3.04.x

          • KA3.05.x

      • Podpora rozvoje přírodovědné gramotnosti u žáků a ...

      • Ferdiánová

      • Šimík

      • Vyvoj

      • Komerční kurzy

      • Vysokoškolákem na zkoušku 2019

      • DMS SMART

      • ITSIS

Nejste přihlášeni (Přihlášení)
Titulní stránka
  • Čeština ‎(cs)‎
    • Čeština ‎(cs)‎
    • English ‎(en)‎
    • Slovenčina ‎(sk)‎
Souhrn uchovávaných dat