Přejít k hlavnímu obsahu
Projekty_CZV
  • Čeština ‎(cs)‎
    Čeština ‎(cs)‎ English ‎(en)‎ Slovenčina ‎(sk)‎
Nejste přihlášeni (Přihlášení)

KA3 - Kurzy pro učitele - oborové didaktiky

  1. Titulní stránka
  2. Kurzy
  3. Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jedno...
  4. KA3 - Kurzy pro učitele - oborové didaktiky
  • 1 Stránka 1
  • 2 Stránka 2
  • » Další stránka
KA3.01.272 - Využití mobilní výpočetní techniky (notebook nebo netbook) v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.01.274 - Využití mobilní výpočetní techniky (notebook nebo netbook) v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.01.290 - Využití mobilní výpočetní techniky (notebook nebo netbook) v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.01.294 - Využití mobilní výpočetní techniky (notebook nebo netbook) v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.01.297 - Využití mobilní výpočetní techniky (notebook nebo netbook) v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.01.315 - Využití mobilní výpočetní techniky (notebook nebo netbook) v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.01.333 - Využití mobilní výpočetní techniky (notebook nebo netbook) v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.01.337 - Využití mobilní výpočetní techniky (notebook nebo netbook) v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.267 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.275 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.279 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.280 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.291 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.305 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.313 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.346 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.359 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.424 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.02.426 - Využití tabletů v práci učitele (pro ZŠ)
KA3.03.266 - Mobilní zařízení (tablet i notebook) v práci učitele (pro SŠ)
KA3.03.374 - Mobilní zařízení (tablet i notebook) v práci učitele (pro SŠ)
KA3.03.386 - Mobilní zařízení (tablet i notebook) v práci učitele (pro SŠ)
KA3.04.265 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.04.270 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.04.281 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.04.296 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.04.298 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.04.348 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.04.396 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.04.408 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.04.441 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.04.476 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.04.492 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce matematiky na ZŠ
KA3.05.302 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení v literární výchově na ZŠ
KA3.05.307 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení v literární výchově na ZŠ
KA3.05.311 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení v literární výchově na ZŠ
KA3.05.345 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení v literární výchově na ZŠ
KA3.05.472 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení v literární výchově na ZŠ
KA3.05.509 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení v literární výchově na ZŠ
KA3.06.268 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.06.271 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.06.284 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.06.299 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.06.309 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.06.344 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.06.349 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.06.351 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.06.372 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.06.447 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.06.468 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce mateřštiny při budování čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně ZŠ
KA3.07.283 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.07.285 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.07.292 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.07.314 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.07.331 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.07.398 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.07.425 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.07.427 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.07.481 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.07.493 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení při výuce předmětu Člověk a jeho svět na 1. stupni ZŠ
KA3.08.277 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce cizích jazyků na ZŠ
KA3.08.301 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce cizích jazyků na ZŠ
KA3.08.310 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce cizích jazyků na ZŠ
KA3.08.350 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce cizích jazyků na ZŠ
KA3.08.390 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce cizích jazyků na ZŠ
KA3.08.507 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce cizích jazyků na ZŠ
KA3.09.308 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ
KA3.09.343 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ
KA3.09.373 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ
KA3.09.478 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce fyziky na 2. stupni ZŠ
KA3.10.303 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce chemie na ZŠ a SŠ
KA3.10.338 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce chemie na ZŠ a SŠ
KA3.10.403 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce chemie na ZŠ a SŠ
KA3.11.304 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce občanské výchovy na 2. stupni ZŠ
KA3.11.360 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce občanské výchovy na 2. stupni ZŠ
KA3.12.293 - Výuka informatiky s využitím mobilních zařízení (ZŠ a SŠ)
KA3.12.375 - Výuka informatiky s využitím mobilních zařízení (ZŠ a SŠ)
KA3.12.389 - Výuka informatiky s využitím mobilních zařízení (ZŠ a SŠ)
KA3.12.467 - Výuka informatiky s využitím mobilních zařízení (ZŠ a SŠ)
KA3.12.508 - Výuka informatiky s využitím mobilních zařízení (ZŠ a SŠ) - verze 2
KA3.13.335 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce fyziky na SŠ
KA3.14.336 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce cizích jazyků na SŠ
KA3.14.423 - Použití ICT a mobilních (dotykových) zařízení ve výuce cizích jazyků na SŠ
KA3D.16 .433 - Biologický koutek s podporou ICT
KA3D.16.385 - Biologický koutek s podporou ICT
KA3D.16.401 - Biologický koutek s podporou ICT
KA3D.16.419 - Biologický koutek s podporou ICT
KA3D.16.469 - Biologický koutek s podporou ICT
KA3D.17 .434 - Jak na badatelsky orientovanou výuku s podporou ICT
KA3D.17.393 - Jak na badatelsky orientovanou výuku s podporou ICT
KA3D.17.454 - Jak na badatelsky orientovanou výuku s podporou ICT
KA3D.17.504 - Jak na badatelsky orientovanou výuku s podporou ICT
KA3D.18.498 - Použití ICT ve výuce matematiky
KA3D.18.501 - Použití ICT ve výuce matematiky
KA3D.18.502 - Použití ICT ve výuce matematiky
KA3D.18.503 - Použití ICT ve výuce matematiky
KA3D.19 .361 - Použití počítače v hudbě
KA3D.19 .420 - Použití počítače v hudbě
KA3D.19 .436 - Použití počítače v hudbě
KA3D.19 .437 - Použití počítače v hudbě
  • 1 Stránka 1
  • 2 Stránka 2
  • » Další stránka
Přeskočit: Navigace
Navigace
  • Titulní stránka

    • Moje kurzy

    • FórumNovinky stránek

    • Moje kurzy

    • Kurzy

      • Kurzy k akreditaci - vstup pro akreditační komisi

      • Projekt ESF - Modulový systém vzdělávání pracovník...

      • Zvyšování odborných kompetencí pracovníků škol a š...

      • Chytří pomocníci ve výuce aneb využíváme ICT jedno...

        • KA1 a KA4 - Kurzy pro ředitelé a metodiky ICT

        • KA2 - Kurzy pro učitele - práce se stávající techn...

        • KA2 - Kurzy pro učitele- práce s novou technikou

        • KA3 - Kurzy pro učitele - oborové didaktiky

          • KA3.01.272

          • KA3.01.274

          • KA3.01.290

          • KA3.01.294

          • KA3.01.297

          • KA3.01.315

          • KA3.01.333

          • KA3.01.337

          • KA3.02.267

          • KA3.02.275

          • KA3.02.279

          • KA3.02.280

          • KA3.02.291

          • KA3.02.305

          • KA3.02.313

          • KA3.02.346

          • KA3.02.359

          • KA3.02.424

          • KA3.02.426

          • KA3.03.266

          • KA3.03.374

          • KA3.03.386

          • KA3.04.265

          • KA3.04.270

          • KA3.04.281

          • KA3.04.296

          • KA3.04.298

          • KA3.04.348

          • KA3.04.396

          • KA3.04.408

          • KA3.04.441

        • Podpora lektorům a realizačnímu týmu

        • Koordinátoři škol a veřejný přístup

      • Podpora rozvoje přírodovědné gramotnosti u žáků a ...

      • Ferdiánová

      • Šimík

      • Vyvoj

      • Komerční kurzy

      • Vysokoškolákem na zkoušku 2019

      • DMS SMART

      • ITSIS

Nejste přihlášeni (Přihlášení)
Titulní stránka
  • Čeština ‎(cs)‎
    • Čeština ‎(cs)‎
    • English ‎(en)‎
    • Slovenčina ‎(sk)‎
Souhrn uchovávaných dat